Prislista

Här kommer vår prislista.
 
STYLE BY ANNA & CO
 
Klippning                                            400:-
Herrklippning                                       350:-
Barnklipp (under 10 år)                         280:-
Bottenfärg                                           700:-
Färg/Toning                                         800:-
Flerfärg fr                                            900:-
Slingor i hätta                                      750:-
Folieslingor fr                                       850:-
Avfärgning fr                                         500:-
      Uppsättning                                         750:-/tim
      Bruduppsättning                                   900:-/tim
Tvätt inkl fön                                         300:-
Frans och Brynfärg                               270:-
Endast frans eller brynfärg                     150:-
Inpackning                                           150:-
 
 
Puss & Kram
Anna & Frida

Kommentarer
Postat av: Cicilia

Hejsan! Jag heter Cicilia Vartiainen och jag har några frågor angående klippning och färgning hos er.

Jag vill besöka er eftersom jag tycker att era före och efterbilder är så otroligt bra. Alla resultat är ju jättefina!

Jag har tänkt att klippa av mitt hår till en kort modern frisyr, samt färga och slinga. Allt det tillsammans skulle ni kunna uppskatta kostnaden för det? Jag är inte snål eller så, utan jag har bara tagit för vana att alltid se efter vad det är för priser innan jag bestämmer mig.

eventuellt att jag behöver dela upp besöken. Går det? Och att man i så fall kan få samma frisör man var hos först?

Med vänliga hälsningar
Cicilia Vartiainen

Svar: Hej Cicilia!Kontakta oss på telefon på 063.512707 eller på 0703692535 så ska jag besvara alla dina frågor!
Varmt välkommen!
Kram Anna
Anna Rosenau

2013-05-16 @ 11:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0