Underbara höst!

Jag behöver gå en minnes kurs i att ta före- och efterbilder! Nu har jag missat massor i 2 veckor. Men jag ger er någon liten bild från denna vecka och så LOVAR jag att förbättra mig till nästa vecka! :-)
 
Idag kom ett otroligt mysigt och trevligt par in för att klippa sig! Kolla in vilket snyggt par!
Denna dag kunde inte ha börjat bättre. De fick mig verkligen på ett gott fredagshumör!
Tack för det! :-)
 
I veckan har jag även klippt söta, söta Moya. Hon var modig nog att klippa av ca 15 cm och dessutom klippa upp håret! Lockar, färg och glitter var en självklarhet!
Fina Lena var less på sitt blonda hår och ville åter göra sig mörk efter en tid som blondin. Hon ville ha en nyans som gjorde att hon inte kände av utväxten redan efter några veckor. Hon ville även ha håret ljusare och ljusare längre ner i längderna, alltså en ombre.
 
Före:
 
Efter:
 
Snyggt!
 
Puss & Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0