Mission impossible.... ?!

Jag visste att jag skulle få göra nåt ovanligt och roligt. Men jag hade ingen aning om att det skulle vara en så knallig hårfärg denna fina tjej hade. :-) Hennes mål var att få en mörkare kopprig ton på hela håret och att vi skulle lägga i ett guldigt löshår.
Hon kom in med ett knallrosa hår och som ni ser, med ca 3-4 cm utväxt. När jag försökte tvätta bort pigmenten med avfärgning blev färgen bara knalligare. Så jag höll på att förlora hoppet om en jämn och fin färg. Men hinder är ju sånt man ska ta sig förbi och det tycker jag att jag gjorde.
:-)
 
Resultatet blev precis som hon ville ha det och det var en lättnad. :-)
Så jäkla fräckt!
 
Puss & Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0