Nytt år och nya möjligheter!

Först och främst vill jag önska alla en god fortsättning.
Salongen har hållit stängt över ju och nyår och öppnar återigen på måndag den 7/1 2013.
Mitt nyårslöfte är bland annat att bli bättre på att lägga ut bilder och uppdatera denna blogg. :-)
Här kommer i alla fall några av före och efter bilder sedan i december.
 
 
Fina Amanda behövde fräscha till utväxten. Jag la en mahogany-ton som var mer violett än röd. Jag valde även att göra både röda och ljusa slingor för att liva upp längderna. Jag fick inte riktigt klippa så mycket som behövdes. Men det blev bra mycket finare toppar än innan.
Det är superviktigt för mig att lyssna på dig som kund, min högsta önskan under en behandling är att göra DIG nöjd. Jag vill att du ska känna dig supersnygg när du går från salongen. Så vill du klippa 1 cm eller 10 cm spelar det mig ingen roll, det är du som bestämmer. :-)
Sara är supermysig och otroligt naturligt vacker. Vi ville göra något nytt och roligt på ett hår som det fanns lite gamla slingor i. Vi gjorde en mer enhetlig ton som var naturlig men ändå ny och fräsch. Denna ton blir det heller inte så mycket utväxt av, vilket är bra om man inte fyller på utväxten så ofta. :-)
 
Här är en tjej med väldigt fint namn, nämligen Frida! :-) Denna Frida har inte färgat håret så ofta och vill därför ha en ton som är snarlik hennes egna. Jag la i samma tonläge som hon har, men med en rödare nyans. Det blev så otroligt fint.
 
Med massor av folieslingor, en rejäl behandling av inpackning och en genomklippning kan håret
bli såhär fint! :-)
 
Hoppas ert år börjat lika bra som mitt! :-)
 
Puss & Kram
Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0