Sommarbrudar

Juni 2012 var verkligen en månad i bröllopsklockornas tecken. Jag hade minst en brud varje helg och under midsommar var jag ner och jobbade i Värmland, närmare bestämt Skillingmark. Här kommer lite bilder av den vackra bruden Jennys hår.
Jenny har en ganska kort graderad page (bob). Så jag la i lite utfyllnad och rejält med löshår. Bilderna är tagna lite eftersom frisyren blir klar. Och som ni ser är jag ingen fotograf, färgen ser så konstig ut på tredje bilden en jag la väl på nån blixt av något slag. :-) Så färgen ser ni bättre på de andra bilderna.
Eftersom Jenny ville ha slöja i kyrkan så valde jag att sätta blommorna ganska högt upp så att de skulle sitta fint till slöjan. Jag hade som plan i början att ha lite hår hängande som på andra bilden, men eftersom det regnade och var väldigt fuktigt, var det lika bra att sätta upp allting så att det inte skulle vara raka tåtar som hängde lte var stans. 
 

Det är alltid lika roligt med brudar och bröllop. Underbar känsla hela dagen och jag ser det som ett otroligt privilegium att få vara med från morgonen och se det hela växa fram.
 
Puss o Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0