P r e m i ä r i n l ä g g


Nu är det ungefär en månad sedan jag började på jobba här på Style by Anna & Co tillsammans med Anna. För er som inte vet vem jag är tänkte jag ge er en kort presentation.

Jag heter alltså Frida Linnér, jag kommer ursprungligen från Sollefteå där jag drivit mitt företag Snygg make up och kreation, då främst som professionell make up artist. För några år sedan flyttade jag hit för att under ett år gå frisörutbildning och sedan dess har jag blivit kvar. 2 juli valde jag att börja jobba hos Anna och har inte ångrat mig en sekund! Trivs otroligt bra tillsammans med denna fina och duktiga tjej som min kollega. :-)

Jag är inte lika vass som Anna på att komma ihåg att ta före och efter bild. Men lite bilder från denna sommar bjuder jag på med bland annat en av brdarna från i sommar.
 
 
Puss & Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0