Nya tider!

Jag har haft otroligt fullt upp senaste veckorna, dels med jobb på superfina salongen här i Östersund. Men även på min nya salong i Rossön, där jag kommer att jobba 4 dagar i månaden framöver. Det är otroligt spännande och fantastiskt roligt! Därav den dåliga uppdateringen från min sida. Men här kommer i alla fall en liten uppdatering från de senaste veckorna! Tur att finaste Anna är duktigt på att uppdatera denna blogg! :-)
 
Salongen i Rossön
 
Här kommer lite före- och efterbilder.
 
Skidesset Emil Jönsson ville göra sig lite snyggare! Så det blev en kort och fräsch frisyr. Och han ser ju ut att vara nöjd! :-)
 
Fina Karin behövde fylla på sina slingor och klippa en frisyr. Snacka om fina nyanser och snygg frisyr! :-)
 
Härliga Elin kom in och var less på sin ombre, men ville ändå gå åt det ljusare hållet med hela håret. Självklart är det en process som kan ta lite tid. Vi la en mörk mustig färg i botten och slingade så att nyanserna blev kolafärgade. Tonade även bort ombren med hjälp av mörka slingor. En bra början helt enkelt! :-)
 
Tänk vad en klippning kan göra! Denna snygga tjej fick jag klippa bort ca 20 cm på. Och såå mycket snyggare blev det. Med fräscha toppar och en helt annan tjocklek. Det är till och med som att hårets nyans blir snyggare. :-)
 
Puss & Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0